Internetā iegādātas kvalitatīvas preces var tikt atgrieztas 30 (trīsdesmit) dienu laikā no preču piegādes dienas.
Atgriežot preces, jāievēro šādi noteikumi:
Precei, kuru atgriežat, ir jābūt oriģinālajā, kārtīgā iepakojumā;
Pircējs preci nav sabojājis;
Precei ir jābūt nelietotai, neatvērtai, tā nav zaudējusi savas vizuālās īpašības (nesabojātas etiķetes kā arī drošības iepakojumi uc.);
Atgriežamai precei ir jābūt tādā pašā komplektācijā, kādu to saņēma pircējs – kopā jāatgriež arī par pirkumu saņemtās dāvanas.
Ja augstāk minētie nosacījumi ir izpildīti, jāizveido brīvas formas lūgums par preces atgriešanu:
1. Ielogojieties savā profilā (ja pirkāt preci neielogojoties, aizpildot formu, pieslēdzieties ar to pašu e-pasta adresi, kuru lietojāt preces iegādes laikā);
2. Atveriet pasūtījuma informāciju, uzspiežot uz pasūtījuma numuru;
3. Spiediet pogu „PIEVIENOT ZIŅU”;
4. Izvēlieties atgriežamo preču nosaukumu, daudzumu, ierakstiet atgriešanas iemeslu un bankas kontu, uz kuru vēlaties saņemt atgriezto naudu, numuru;
5. Spiediet pogu „SŪTĪT”.
Saņemot jūsu lūgumu, ar Jums sazināsimies 2 darbu dienu laikā un vienosimies par preču atgriešanas detaļām.
Saņemot preci un pārliecinoties, ka tā nav lietota, atgriezīsim naudu uz Jūsu norādīto bankas kontu 3 darba dienu laikā.
Nekvalitatīvas preces atgriežamas, vadoties pēc Patērētāju tiesību aizsardzības likuma.
Informējam, ka pircējam, rodoties strīda situācijai, vispirms jāsazinās ar pārdevēju, un tad, ja nav iespēja izšķirt strīdu, ir tiesības vērsties elektroniskajā lietotāju strīdu izšķiršanas platformā: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.